صفحه اصلی اخبار قیمت فلزیاب و گنج یاب

قیمت فلزیاب و گنج یاب

10
قیمت فلزیاب

محدوده قیمت فلزیاب و گنج یاب

قیمت فلزیاب بر اساس نوع، ویژگی ها و ارزش نام تجاری متفاوت است.

طیف گسترده ای از دستگاههای گنج یاب برای مقاصد خاص وجود دارد.

دسته عمده ای که هستند:

گنج، طلا، امنیت، صنعتی، فنی، نظامی و بالستیک. این دسته عمده نیز خود زیر مجموعه دارند.

این را می توان قیمت فلزیاب به شرح زیر ذکرکرد:

گنج: مواد معدنی، سکه، تصویربرداری
قطعه طلا

تنها سکه: سکه های فلزی، طلا، نقره و برنز سکه

امنیت: فلزیاب های دروازه، اسکنر بدن، از X-Ray سیستم های تصویربرداری، خودرو سیستم های تصویربرداری زیر تنه اتومبیل.

صنعتی: فلزیاب های مورد استفاده در مواد غذایی، نساجی، و صنایع پلاستیک.

فنی: فلزیاب های مورد استفاده برای ساخت و ساز، ساخت جاده، و همچنین پیدا کردن نشت اب، کابل لوله

نظامی-بالستیک: معدن و بمب فلزیاب های پزشکی ، دستگاه فلزیاب برای پیدا کردن گلوله

به طور خلاصه، طیف وسیعی از فلزیاب های جهت کشف گنج یاب طلایاب و معدن یاب فروخته شده است.

حدود ۲۵۰ $، و همچنین تشخیص صنعتی با هزینه حدود $ ۳۰،۰۰۰٫

یعنی این هزینه به دلار بود ولی در ایران قیمت فلزیاب و قیمت دستگاه گنج یاب،در رنج حدود ۴ میلیون تا ۱۶۰ میلیون تومان متفاوت است .

همانطور که توضیح داده شد بستگی به کار شما دارد که در چه زمینه ای می خواهید کار کنید.

البته بعضی از فروشنده ها لیست قیمت فلزیاب رو در وب سایت خود قرار دادند که مشتری دانلود کندو قیمت فلزیاب رو مشاهده نمایید.

قیمت فلزیاب
قیمت فلزیاب

اما توضیحی که خواستیم بدیم در اون لیست قیمت تخفیف ها درج نمی شود و مشتری از تخفیفی که شرکت سازنده در بعضی از دستگاهها ارائه میدهند.

در ان لیست موجود نیست

و خریدار ما متاسفانه از تخفیف دستگاه محروم میماند و با تبلیغات سو خود و ادعاهای کذب که ما به جرات لیست قیمت فلزیاب را در وب سایت گذاشتیم مشتری را گول می زنند.

شما می توانید با یک تماس توسط کارشناسان ما هم راهنمایی شوید که در چه زمینه ای میخواهید کار کنید و چقد میخواهید هزینه کنید تا بهترین دستگاه گنج یاب را در اختیارتان قرار دهیم با تخفیف روز

فلزیاب های مختلف در برخی موارد بهتر از موارد دیگر هستند. اساساً، تشخیص فلز آسان است – سیم پیچ جستجو را بر روی زمین بچرخانید و هنگامی که بوق می‌آید حفاری کنید!

متأسفانه، رویکرد “همه چیز را حفاری کنید” می تواند منجر به حفاری های غیر ضروری، اهداف از دست رفته و اتلاف وقت شود.

به عنوان مثال، اگر به طور خاص به دنبال طلا هستید، به یک ردیاب کاملاً متفاوت نسبت به زمانی که در حال غواصی یا فلزیابی در ساحل هستید نیاز دارید .

چه مبتدی باشید و چه به دنبال یک فلزیاب یدکی مقرون به صرفه هستید، امیدواریم این راهنما به شما کمک کند تصمیم بگیرید کدام یک برای شما بهترین است.

ما سعی کرده‌ایم کیفیت را با مقرون به صرفه بودن ترکیب کنیم، بنابراین اگرچه ممکن است آشکارسازهای ارزان‌تری وجود داشته باشند، اما ممکن است برای این کار بهترین نباشند.

 

Garrett ACE 400

استفاده از Garrett ACE 400 برای این دسته مقرون به صرفه است. این آشکارساز دارای صدای مخصوص آهن، شناسه هدف دیجیتال و مدولاسیون فرکانس است که به شما کمک می کند گنج های بیشتری را حفر کنید و ناهنجاری ها را کاهش دهید.

پنج حالت جستجو همراه با این آشکارساز گنجانده شده است، همراه با هشت تنظیمات حساسیت که به شما امکان می دهد در مناطقی با کانی سازی زیاد زمین، نزدیک ترانسفورماتورهای قدرت یا نزدیک سیگنال های رادیویی جستجو کنید.

شناسه دیجیتال هدف در Garrett ACE 400 به شما کمک می کند تا اهداف ساخته شده از فلز را به درستی شناسایی کنید.

اعداد دارای برچسب ۰-۹۹ هستند، که مربوط به لیستی است که توسط Garrett ارائه شده است و می توان به راحتی برای تعیین محتوای معدنی یک هدف به آن مراجعه کرد.

این بسیار متنوع است و می توان از آن در بسیاری از مناطق مختلف استفاده کرد.

قیمت آن تقریباً ۳۴۰ دلار است.

 

نوکتا سیمپلکس

این دستگاه نوکتا یک آشکارساز ساده و آسان برای استفاده است. دارای تعادل خودکار زمین و چهار حالت جستجوی از پیش تعیین شده از جمله حالت ساحلی است.

شامل کویل جستجوی ۱۱ اینچی است. Simplex به طور کامل تا عمق ۱۰ فوتی غوطه ور می شود و دارای روشنایی عالی برای استفاده در شب و زیر آب است. تمایز زیادی بین فلزات دارد. دارای فناوری VLF است.

قیمت فلزیاب حدود ۲۴۵ دلار است

 

Fisher Gold Bug Pro
حساسیت بالایی به قطعات کوچک طلا دارد، اما این ردیاب به عنوان یک فلزیاب چند منظوره نیز به خوبی عمل می کند .

اندازه سیم پیچ ۵ اینچ است که آن را برای طلاهای کوچک عالی می کند، اما می توانید آن را با یک سیم پیچ جستجوی ۱۱ اینچی DD نیز جفت کنید.

قیمت آن ۵۴۹ دلار است.

 

MINELAB GO-FIND 66

با افزایش قابل توجه قدرت و عملکرد، همراه با کنترل دقیق و عمق زیاد، کاربر خود را قادر می سازد مانند یک حرفه ای در کمترین زمان ماهیگیری کند.

و برای شناسایی گنج از چیزهای بی فایده.. ویژگی نمایش گنج در GO-FIND روشن می شود تا به شما بگوید زباله یا گنج در زیر آمده است.

ال ای دی های قرمز را بگیرید، به احتمال زیاد یک پیچ یا آچار پیدا کرده اید. ال ای دی های سبز را دریافت کنید و سکه یا جواهرات پیدا کرده اید. پس حفاری کن قیمت آن ۲۴۹ دلار است.

 

فلزیاب گلد مانستر ۱۰۰۰
GM 1000 یک فلزیاب بسیار حساس با فرکانس بالا VLF با فرکانس ۴۵ کیلوهرتز با پردازنده سیگنال پرسرعت است – چیزی که بسیاری آن را “تکنولوژی هیولا” می نامند.

بدون شک برای شناسایی قطعات طلا در هر اندازه و عمق طراحی شده است. همچنین برای استفاده در چندین زمین در سراسر جهان طراحی شده است.

تاشو است و به راحتی بسته بندی می شود. در صورت نیاز می توان از قطعات بد بو برای بیرون آوردن شما از جنگل استفاده کرد و همچنین با قابلیت استفاده از باتری لیتیومی و سپس باتری های AA در صورت مرگ در حین شکار ارائه می شود. حالت طلایی و تمام فلزی عمیق دارید.

شاخص شانس طلا به شما ایده ای از نوع هدف قبل از حفاری می دهد. قیمت آن حدود ۸۹۴ دلار است.

 

Garrett GTI 2500
GTI 2500 یک فلزیاب تک فرکانس ۷٫۲ کیلوهرتز VLF است. دارای ویژگی هایی است که توانایی آن را برای گنج یابی افزایش می دهد.

قابل توجه ترین ویژگی نمایشگر گرافیکی تیراندازی هدف است. نمودار اطلاعات تحلیل شده را از سیگنال نمایش می دهد تا اندازه و عمق هدف را تعیین کند.

این از طریق صفحه دیجیتال بزرگ به گونه ای به شما داده می شود که ممکن است برای تفسیر آن نیاز به تمرین داشته باشد.

شما همچنین دارای یک آستانه قابل تنظیم برای کمک به تنظیم همه آن اهداف از جمله اهداف بسیار عمیق و کم هدایت هستید. قیمت فلزیاب حدود ۹۳۵ دلار است.

 

ردیاب تردی مکس
تصور قیمت آن ممکن است شما را فریب دهد که فکر کنید یک فلزیاب خشک است . اینطور نیست پر از امکانات است و اگر شکایتی از آن وجود دارد تقصیر کاربر است. TD Max هر چیزی را که می توانید در یک فلزیاب چند منظوره بخواهید دارد.

دارای تعادل خودکار زمین است، و اگر کافی نیست، یک پنجره تعادل خودکار نیز دارد که صدا را صاف می کند تا بتوانید اهداف ضعیف را بشنوید. ردیاب دور برد پرفروش در ایران هست. قیمت حدود ۲۰۰۰ دلار

 

Minelab Equinox 600

فلزیاب های Equinox 800 و ۶۰۰ فناوری هایی با کارایی بالا هستند. اگر به طور خاص به دنبال توسعه مهارت های استخراج طلا خود هستید، ۸۰۰ برای شما مناسب تر است، در غیر این صورت، ۶۰۰ همه چیز را به خوبی انجام می دهد.

این شامل فناوری Multi-IQ است که شامل چهار فرکانس به طور همزمان است: ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰ و ۴۰ کیلوهرتز. علاوه بر این، می‌توانید از فرکانس‌های ۵، ۱۰ و ۱۵ کیلوهرتز به‌صورت جداگانه استفاده کنید – ممکن است برخی از خاک‌ها زمانی که بهتر است به حالت تک فرکانس بروید، وجود داشته باشد، و می‌توانید این کار را با Equinox انجام دهید.

اعتدال نیز یک جانور تمام زمینی است. دارای چندین حالت کاربری است که به شما امکان می دهد آن مواد معدنی مزاحم را باز کنید که شما را از حفاری عمیق و یافتن گنجینه های پنهان باز می دارد. نقاط ماهیگیری خود را به ساحل اضافه کنید. آن را غواصی کنید زیرا به راحتی می توان از آن برای بازرسی کف دریا تا عمق ۱۰ فوت استفاده کرد. قیمت فلزیاب ۶۵۰ دلار

 

نوکتا ایمپکت پرو
اگر در مورد خیس شدن در حین لکه بینی جدی هستید، ممکن است بخواهید Nokta Anfibio را بررسی کنید. در حالی که Impact Pro را می توان در آب های کم عمق استفاده کرد، به اندازه Anfibio زیر آب نیست.

در عوض، Impact Pro بهترین کار خود را روی زمین انجام می دهد. در حالی که می توان گفت وزن آن ۴ پوند است، اکثر کاربران آن به اندازه کافی در مورد قاب فوق العاده راحت و متعادل آن وسواس دارند. بدون توجه به وزن آن، می توانید جلسات ماهیگیری خود را بدون استرس و خستگی طولانی کنید.

فلزیاب نوکتا فرکانس قابل انتخابی دارد. فرکانس های ۵، ۱۴ و ۲۰ کیلوهرتز را برای استفاده انتخابی یکبار بسته به اهداف مورد نظر شما ارائه می دهد. از این رو، به همین دلیل است که یک فلزیاب همه منظوره عالی است. قیمت فلزیاب حدود ۱۵۰۰ دلار؛ فلزیاب ها ارزان نیستند.

مدل های سطح بالا می توانند بیش از ۲۰۰۰ دلار و بالاتر کار کنند. با این حال، اگر در حال شروع در این زمینه هستید، می توانید کمی بیش از نیمی از مبلغ را خرج کنید و از تجربه لذت ببرید.

این محدوده بودجه لازم است. با این نوع پول می توانید یک فلزیاب متوسط ​​بسیار خوب بخرید که برای سال های زیادی شما را راضی خواهد کرد. از ۵۰۰ دلار تا ۱۰۰۰ دلار، تفاوت بین فلزیاب ها می تواند واقعاً بزرگ باشد.

 

 

 
5/5 - (2 امتیاز)
  • فلزیاب کروزر

    دستگاه فلزیاب کروزر

    دستگاه فلزیاب کروزر   دستگاه فلزیاب کروزر تولید جدید شرکت ماکرو که کارایی در فرکانس‌های چن…
  • فلزیاب کارکرده

    فلزیاب کارکرده

    فلزیاب کارکرده ممکن است بسیاری از شما بخاطر قیمت بالای فلزیاب ها به دنبال فلزیاب کارکرده  …
  • racer 1

    طلا یاب RACER

    طلا یاب RACER دیگر لازم نیست به خاطر صرفه جویی در هزینه، دستگاه با عملکرد ضعیف تری را انتخ…
بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *