صفحه اصلی او کی ام اسکنر هوايي يا رادار پرنده OKM

اسکنر هوايي يا رادار پرنده OKM

1
اسکنر هوايي

اسکنر هوايي يا رادار پرنده 

براي اسکن کل منطقه . اين دستگاه با پرواز بر منطقه مورد نظر ميتواند تا ۴۵ متر در زمين نفوذ کرده و هر نوع فلز.دفينه يا اتاقک را تشخيص بدهد . بستگي به شرايط خاک و اندازه و نوع هدف متفاوت است و کم يا زياد ميشود .

سيستم کار آن شامل کمترين خطا مي باشد چون به طور همزمان از سيستم جي پي آر و مادون قرمز و دوربين خيلي دقيق ديجيتال با کيفيت يک ميليون پيک

سل ميباشد .منطقه مورد اسکن آن در هر دفعه ۵۰۰ متر و طول پرواز آن براي هر دفعه ۲۰ دقيقه مي باشد

FS AirScan

از طريق سيستم جي پي اس ميتوان آن را کنترل کرد که دقيقا بر فراز کدام منطقه پرواز کند .در حين پرواز تصوير گرفته شده از زير خاک منطقه را به يک گيرنده که در نزديکي ان هدف قرار دارد ميفرستد و ميتوان از طريق همان دستگاه گيرنده آن را کنترل کرد .

اگر به هر دليلي تماس با آن قطع شود داراي سيستم فرود خودکار است که به دستگاه ضربه اي وارد نشود
چهار رادار آن با ۲۰۰۰ دور گردش در دقيقه بهترين اسکن را از منطقه ميگيرند .مزيت ديگر اين دستگاه اين است که بدون صدا کار ميکند .گارانتي تا ۲ سال

 

اسکنر هوايي

 

اسکنر هوايي يك تكنولوژي پيشرفته است كه براي تشخيص و ثبت تصاوير سه بعدي از اشياء و مناظر از بالاي هوا استفاده مي‌شود. اين تكنولوژي از طريق استفاده از سنسورهاي مختلف، نورپردازي مناسب و نرم‌افزارهاي پيشرفته، قادر است تصاوير با وضوح بالا و دقت بسيار بالايي از مناظر و اشياء را از بالاي هوا ثبت نمايد.

استفاده از اسكنرهاي هوايي در بسياري از صنايع و بخصوص در نقشه‌برداري و ساختمان‌شناسي بسيار پررنگ است. اين تكنولوژي به ما امكان مي‌دهد تا مناظر و ساختارهاي جغرافيايي را به صورت دقيق و بدون نياز به ورود به محل، مورد مطالعه و بررسي قرار دهيم. از جمله كاربردهاي اسكنرهاي هوايي مي‌توان به نقشه‌برداري شهري، كشاورزي دقيق، استخراج اطلاعات محيطي، آب‌شناسي و محيط زيست اشاره كرد.

مزاياي استفاده از اسكنرهاي هوايي در مقايسه با روش‌هاي سنتي بسيار زياد است. اولين و مهم‌ترين مزيت اين تكنولوژي، سرعت و كارايي بسيار بالاي آن است. با استفاده از اسكنرهاي هوايي، مي‌توان به راحتي تصاوير سه بعدي را از بالاي هوا ثبت كرد و در كمترين زمان ممكن به دست آورد. همچنين، استفاده از اين تكنولوژي، صرفه‌جويي در هزينه‌هاي نقشه‌برداري و بررسي‌هاي ميداني را فراهم مي‌كند.

علاوه بر اين، دقت بسيار بالاي استفاده از اسكنرهاي هوايي يكي از مزاياي اين تكنولوژي است. برخلاف روش‌هاي سنتي كه اغلب به تخمين بر اساس داده‌هاي محدود و نمونه‌گيري مي‌پردازند، استفاده از اسكنرهاي هوايي تصاوير دقيق و كاملي از مناظر و ساختارهاي جغرافيايي را ارائه مي‌دهد. اين دقت بالا امكان بررسي و تحليل دقيق‌تري از اطلاعات محيطي و موقعيتي را فراهم مي‌كند.

از ديگر مزاياي استفاده از اسكنرهاي هوايي مي‌توان به جابجايي ساده و آسان آنها اشاره كرد. اين اسكنرها با توجه به اندازه و وزن كمي كه دارند، به راحتي قابل جابجايي و حمل و نقل هستند. اين امر به ما امكان مي‌دهد تا به راحتي و در هر زماني از اين تكنولوژي استفاده كنيم و تصاوير مورد نياز را به دست آوريم.

در نهايت، استفاده از اسكنرهاي هوايي در بسياري از صنايع و بخصوص در نقشه‌برداري و ساختمان‌شناسي، توانسته است عملكرد بسيار برتري را نسبت به روش‌هاي سنتي ارائه دهد. اين تكنولوژي با سرعت بالا، دقت بالا و قابليت جابجايي ساده، به ما امكان مي‌دهد تا به طور كامل و جامع اطلاعات لازم را از بالاي هوا جمع‌آوري و تحليل كنيم.

امتیاز post
بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *