صفحه اصلی تریجر دستگاه طلا یاب Treasure TrailBlazer

دستگاه طلا یاب Treasure TrailBlazer

0
دستگاه طلا یاب

 دستگاه طلا یاب

Treasure TrailBlazer يكي از مدرنترين و در عين حال ساده ترين دستگاه ها در اين زمينه كه اين دستگاه طلایاب را به يكي از پرطرفدارترين دستگاه هاي طلايابي تبديل كرده است .

اين دستگاه خيلي به سرعت آماده استفاده ميشود و با دقت بسيار بالا هدف را رديابي ميكند.

عمق نفوذ دستگاه تا 70متر و تا كيلومتر ها قادر به رديابي هدف يابي ميباشد .البته بستگي به مواد معدني خاك و شرايط جوي و حجم هدف هم دارد.

اول شما نوع هدف را كه ميخواهيد جستجو كنيد با تنظيم فركانس دستگاه مشخص ميكنيد و بعد مسافتي را كه ميخواهيد جستجو كنيد براي دستگاه مشخص ميكنيد و بعد اندازه هدف را براي دستگاه مشخص ميكنيد كه به دنبال هدفي با چه اندزه اي هستيد مواد معدني زمين ذرات و آلودگي خاك اطراف بسياري از هدفها , از جمله مواردي است كه اكثر جويندگان را به خطا مي اندازد , با فيلترهاي گوناگوني كه در اين دستگاه نصب شده است اين مشكلات حل شده است و دستگاه شما را به طرف هدف درست مي برد.

با اين دستگاه طلا یاب در زمين هاي بسيار سخت و يا پر از مواد معدني به راحتي مي توانيد كار كنيد .همچنين با اين دستگاه تشخيص اتاقك يا تونل بسيار آسان شده است .

دستگاه طلایاب

همچنين به خاطر ضدآب بودن براي جسنجو در كف رودخانه ها يا حوضچه ها يار روزهاي باراني يا كنار ساحل بسيار مناسب است .با وجود پيچيدگي و كارايي بالاي دستگاه استفداده از آن بسيار ساده است .

امتیاز post
بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *